6 Mayıs 2012 Pazar

İpek şal Fiyatları

İpek şal Örnekleri

 SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN

 

ipek şal

gecelik
yarım kapalı mayo
tam kapalı mayo
pantolon etek

malzemeler :parıltılı iplik,küçük oya halkaları,bir nolu tığ

Yapımı :

Üstte gözüken balıksırtı kısmı imal ediyorsanız.Arzu Ettiğiniz büyüklüğe nazaran ayarlıyabilirsiniz.

Daha sonra uçtan az birşey bağ için ayırıp 10 zincir çekip halkamıza sabitliyoruz.Ve yaprakları 5 e eksiksiz olarak tamamladıktan daha sonra yine 10 dizi çekip düğümlüyoruz.böyle böyle sürdürüyor.Üstte bakınca daha güzel anlayacaksınız.

alıntıdır....

Papatya şal yapımı ve tasviri

YARARLANILAN İP: NAKO BEBE

TIĞ:1 numara

önce odak sarıkarı imal ediliyor.Ben daha fazla evvel başlayıp ortalarını yapmışım .

Orta sarılarının yapımı :

yedi sekiz zincir çekip çemberimizi uyguluyoruz.ve içine onaltı tane trabzan dolduruyoruz.bir şal 98 papatyadan meydana geliyor.Böylece 98 adet böyle sarı orta sağlamalısınız.İmageslere kliklediğinizde imagesler genişliyor.Rahatlıkla numuneye sürdürebilirsiniz.

sarıları yaptıktan sonra her trabzana yirmi zincir çekerek beyaz zincirlerimizi meydana getirmeliyiz.

merkez yeşiller için:5 zincir çekip odak yapılır.ten zincir ile dört tane yuva oluşturulur.

eklemeler images dosyalarında görülüyor.

fazla olağan ve eğlenceli bir örnek.

alıntıdır....

Yapılışını söylemeye çaba harcayayım ipliğim nako angora üç numara tığ

bir.sıra : mukaddimede 1 dizi çekip içini dört sefer doldurup badem yapıyorum sonra altı zincir çektim yeniden 4 dolgu ifa edip badem yaptım... 16 badem olacak tarzda en son bademi yapımını tamamladıktan

iki.sıra: sonra ipliği uzatarak(örümcek yapımındaki gibi)bir uzun ilmek çektim onu kitledim

çektiğim altı zincirin arasından sözde ilmek çeker gibi 6 uzun ilmik çıkardım boşta bıraktım yani zincirlerden altı ilmek çekip bıraktım

3.sıra: uzatılan ilmekleri bademler orta tarafta kalacak şekilde(bademin sol tarafındaki genişletilen ilmeklerden 3 sağ tarafa olan kısmındaki uzatılan ilmeklerden üç) üç bi taraftan 3 bi kısımdan sık iğne gibi kapatıyorum(( uzatılan ilmikler üçgen gibi oluyor badem alt arada kalıyor) araya altı dizi çekiyorum

4.sıra: yine zincirlerin içerisinden altı uzun ilmek çekiyorsunuz 6 ilmeği çektiğinizde alt tarafta bir daha gene batıp ilmeği kısa çekip oraya sabitliyor zincir çekiyorsunuz zincirin içerisine badem gerçekleştirip zincirin öbür ucuna sabitleştiriyorsunuz sonra tekrar 6 uzun ilmik çekiyorsunuz bu sırada böyle

5.sıra: genişletilen ilmekleri bademler ortada duracak biçimde 3 bi kısımdan 3 bikısımdan sık iğne gibi kapıyorum araya 6 zincir çekiyorum

sonrasında dört ve beş sıra devamlı tekrarlanıyor

Çiçekli şal Modeli

Malzemeler:

üçyüzyetmiş gram krem ip

sıfır numara tığ

Örülüşü:

Motifin izahı

1. sıra:10 zincir çekilip merkez için yuvarlak yapılır.

2. sıra: Çemberin içine 10 tane mil başılı dolgu yapılır.

üç. sıra: olguların üst tarafına ve arasına otuzüç adet dolgu gerçekleştirilir.

dört. sıra:dört dolgu gerçekleştirilir ve araya zincir çekilerek yandaki dolguya batılır ve 8 tane yaprak gerçekleştirilir.

5. sıra:Yaprakların üstüne dört dolgu 5 zincir gerçekleştirilir ve alt taraftaki zincirin orta kısmına batılır Yine 5 zincir çekilip 4 dolgu gerçekleştirilir ve bu sıradada sekiz yaprak ortaya çıkar.

altı. sıra:beş er tane zincir çekilerek yaprakların üzerine ve zincirlerin arasına batılarak sıra sıra tamamlanır.

yedi. sıra alt taraftaki zincirin yüzüne üç dolgu 3 zincir üç dolgu yapılır 2 zincir çekilir alttaki dizinin (zincirin) ortasına batırılıp dolgu gerçekleştirilir (yapılır). Yine iki zincir çekilip 3 dolgu üç zincir üç dolgu yapılır. Bu sıra böyle sürer ve motif sona erer.

Bağlantı motifleri:

10 zincir çekilip yüzüne 8 adet dolgu gerçekleştirilir (yapılır) ve bir direkten ötekine hakikaten motifler birbirine düğümlenir (bağlanır).

Ön ve arka için hepi hepi 30 motif gerçekleştirilir (yapılır). Boyun uzun dolgularla toplanır. Etek kısımlarına püskül gerçekleştirilir (yapılır).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder