6 Mayıs 2012 Pazar

İpek şal Armine

İpek şal 2012 fiyatları

 SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN

 

ipek şal

gecelik
yarım kapalı mayo
tam kapalı mayo
pantolon etek

malzemeler :ışıltılı iplik,küçük oya halkaları,1 nolu tığ

İmal edilişi :

Üst tarafta gözüken balıksırtı tarafı yapıyorsunuz.Arzu Ettiğiniz büyüklüğe göre ayarlıyabilirsiniz.

Sonra tepesinden az birşey bağ için bırakıp on dizi çekip çemberimize sabitliyoruz.Ve yaprakları beş e bütünledikten sonra tekrar on zincir çekip bağlıyoruz.böyle böyle sürdürüyor.Yukarıda bakınca daha güzel anlayacaksınız.

alıntıdır....

Papatya eşarp yapılışı ve tarifi

KULLANILAN İP: NAKO BEBE

TIĞ:bir numara

önce merkez sarıkarı imal ediliyor.Ben daha çok önce başlayıp orta kısmınlarını yapmışım .

Merkez sarılarının yapılışı :

yedi sekiz dizi çekip çemberimizi uyguluyoruz.ve içerisine 16 tane trabzan dolduruyoruz.bir eşarp doksansekiz papatyadan meydana geliyor.Demek ki 98 tane böyle sarı odak hazırlamalısınız.İmageslere tıkladığınızda fotoğraflar genişliyor.Rahatlıkla örneğe sürdürebilirsiniz.

sarıları yaptıktan sonra her trabzana yirmi zincir çekerek beyaz zincirlerimizi oluşturmalıyız.

odak yeşiller için:beş zincir çekip orta yapılır.ten zincir ile 4 tane yuva oluşturulur.

eklemeler fotoğraflarda görünüyor.

fazla kolay ve zevkli 1 numune.

alıntıdır....

İmal edilişini söylemeye çaba harcayayım ipliğim nako angora üç no tığ

1.sıra : mukaddimede bir dizi çekip içerisini 4 defa doldurup badem yapıyorum daha sonra 6 dizi çektim yine dört dolgu yapıp badem yaptım... 16 badem olacak tarzda en son bademi yaptıktan

2.sıra: daha sonra ipliği uzatarak(örümcek imal edilmesindeki gibi)1 uzun ilmik çektim onuda kitledim

çektiğim 6 dizinin içerisinden sanki ilmik çekiyormuş gibi altı uzun ilmek çıkardım boşta bıraktım yani zincirlerden 6 ilmek çekip bıraktım

3.sıra: uzatılan ilmekleri bademler ortada duracak biçimde(bademin sol tarafındaki genişletilen ilmiklerden üç sağ kısımdaki uzatılan ilmeklerden üç) 3 bi kısımdan 3 bi taraftan sık broş gibi kapıyorum(( uzatılan ilmekler 3gen gibi oluyor badem alt mesafede kalıyor) araya altı zincir çekiyorum

4.sıra: yeniden zincirlerin içinden 6 uzun ilmik çekiyorsunuz altı ilmeği çektiğinizde alt kısımda bir daha gene batıp ilmeği kısa çekip oraya sabitliyor zincir çekiyorsunuz zincirin içerisine badem ifa edip zincirin başka ucuna sabitleştiriyorsunuz sonra yine altı uzun ilmek çekiyorsunuz bu sırada böyle

5.sıra: genişletilen ilmekleri bademler ortada kalacak biçimde üç bi taraftan 3 bikısımdan sık iğne gibi kapatıyorum araya altı dizi çekiyorum

sonrasında dört ve 5 sıra daimi yenileniyor

Çiçekli eşarp Modeli

Malzemeler:

üçyüzyetmiş gr krem ip

sıfır numara tığ

Dokunuşu:

Motifin izahı

1. sıra:10 zincir çekilip orta için yuvarlak gerçekleştirilir.

iki. sıra: Yuvarlağın içine 10 adet mil başılı dolgu gerçekleştirilir.

3. sıra: olguların üst tarafına ve arasına 33 tane dolgu yapılır.

4. sıra:dört dolgu yapılır ve araya zincir çekilerek kıyıdaki dolguya batılır ve 8 adet yaprak yapılır.

5. sıra:Yaprakların üzerine 4 dolgu beş zincir yapılır ve alt taraftaki zincirin ortasına batılır Yine 5 zincir çekilip dört dolgu yapılır ve bu andada 8 yaprak meydana gelir.

altı. sıra:5 er adet zincir çekilerek yaprakların üzerine ve zincirlerin arasına batılarak sıra sıra bitirilir.

yedi. sıra alt taraftaki zincirin üst tarafına üç dolgu 3 zincir üç dolgu gerçekleştirilir iki dizi (zincir) çekilir alt taraftaki dizinin (zincirin) orta kısmına batırılıp dolgu gerçekleştirilir (yapılır). Yine 2 dizi (zincir) çekilip 3 dolgu 3 zincir 3 dolgu gerçekleştirilir (yapılır). Bu sıra buna benzer devam eder ve motif sona erer.

Bağlantı motifleri:

10 dizi (zincir) çekilip üzerine sekiz tane dolgu yapılır ve bir direkten diğerine sahiden motifler birbirlerine düğümlenir (bağlanır).

Ön ve arka için yekunen 30 motif yapılır. Yaka uzun dolgularla toplanır. Etek uçlarına püskül gerçekleştirilir (yapılır).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder